İçeriğe geç

Defacto Fiş Olmadan Değişim Olur Mu

Defactodan fişsiz değişim olur mu?

DeFacto Gift Club ayrıcalıkları Mağazada Öde (PAS) üzerinden yapılan işlemlerde kullanılamaz. Fişsiz iadeler nedeniyle, iade fişi ile yapılan yeni alışverişlerde DeFacto Gift Club ayrıcalıkları kullanılamaz.

DeFacto değişim için fatura gerekli mi?

Sitemizden satın aldığınız ürünleri faturanızla birlikte 30 gün içinde en yakın DeFacto mağazasına iade edebilir, 90 gün içinde mağazalarımızdan değişim yapabilirsiniz.

Fiş olmadan ürün değişimi olur mu?

Satın alma fişi/fatura olmasa bile tüketicinin iade hakkı vardır. Bu fişe eklenen mal için fatura veya benzeri belgenin iadesini talep edebilir; 3065 sayılı KDV Kanunu’nun 54 sayılı KDV tarhiyatı yürürlükten kaldırılmıştır.

DeFacto etiketsiz ürün değişimi olur mu?

İade etmek istediğiniz ürünün etiketinin çıkarılmamış olması gerekmektedir.

DeFacto’da değişim nasıl yapılır?

Web sitemizden satın alınan ürünler yalnızca 90 gün içinde mağazalarımızdan değiştirilebilir. En yakın mağazamızı bulmak için buraya tıklayın. Mağaza personelimiz ürün değişimlerinde size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.

Kotonda fişsiz değişim oluyor mu?

· Stil tavsiyeleri! · Fişsiz iade ve değişim imkanı! · Size özel indirim ve kampanyalar!

Değişim için fatura şart mı?

Fatura sunulmadan değişim ve iade mümkün değildir. Şirket adına düzenlenen faturalarda, satın alan şirketin iade faturası ile değişim veya iade yapılabilir. Kargo görevlisi paketleri eksiksiz ve hasarsız teslim aldığınıza dair imzanızı alacaktır.

Etiketi çıkarılmış ürün değiştirilir mi?

Kullanılmış veya etiketi ya da ambalajı hasar görmüş ürünlerde iade veya değişim yapılmamaktadır.

DeFacto mağazadan al kaç gün?

Mağazadan aldığım ürünleri değiştirebilir veya iade edebilir miyim? Mağazadan aldığınız ürünleri 30 gün içinde iade edebilir, mağazalarımızda ise 90 gün içinde değişim yapabilirsiniz.

Kaybolan fiş tekrar çıkarılır mı?

Kaybolan fatura yeniden düzenlenebilir mi? Maliye Bakanlığı’nın bu konuda farklı görüşleri olmakla birlikte, kaybolan fatura yerine noter onaylı ve dosyaya uygun bir örneğinin kullanılması mümkündür.

LCW fişimi kaybettim ne yapmalıyım?

Faturanızı/İade formunuzu kaybettiyseniz, hesabınızın “Siparişlerim” bölümünden kolayca yazdırabilirsiniz.

LCW değişim fişi olmadan değişim olur mu?

Mağazalarda satılan ürünlerin değişim/iadesi yasalar gereği üretim hatası (kusurlu ürün değil) olmadığı sürece zorunlu değildir. Ancak LC Waikiki mağazalarımızda kullanılmamış ve deforme olmamış ürünlerin değişim/iadesini 30 güne kadar fiş veya fatura sunarak destekliyoruz.

Etiketsiz değişim yapılır mı?

Kullanılmamış, ambalajı açılmamış, işaretlenmemiş ve değiştirilmemiş ürünleri fatura tarihinden itibaren en geç 30 gün içinde değiştirebilir veya iade edebilirsiniz. Kullanılmış, işaretlenmemiş ve yenilenmiş ürünlere ilişkin talepler 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun çerçevesinde değerlendirilecektir.

Değişim süresi kaç gün?

Tüketiciler, mesafeli alışverişlerde (örneğin internet, telefon) 14 gün, kapıda ödemeli alışverişlerde 14 gün, taksitli alışverişlerde ise 7 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve sözleşmesel ceza ödemeksizin cayma hakkına sahiptir.

DeFacto ürün sorgulama nasıl yapılır?

KAYIT OLMADAN DEVAM ET “Hesabım”da “Siparişlerim” bölümüne tıklayın. “Kargom nerede” butonunu kullanarak siparişinizi takip edebilirsiniz.

Etiketsiz ürün değişimi olur mu?

Kullanılmamış, ambalajı açılmamış, işaretlenmemiş ve değiştirilmemiş ürünleri fatura tarihinden itibaren en geç 30 gün içinde değiştirebilir veya iade edebilirsiniz. Kullanılmış, işaretlenmemiş ve yenilenmiş ürünlere ilişkin talepler 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun çerçevesinde değerlendirilecektir.

LCW fissiz değişim yapıyor mu?

Mağazalarda satılan ürünlerin değişim/iadesi yasalar gereği üretim hatası (kusurlu ürün değil) olmadığı sürece zorunlu değildir. Ancak LC Waikiki mağazalarımızda kullanılmamış ve deforme olmamış ürünlerin değişim/iadesini 30 güne kadar fiş veya fatura sunarak destekliyoruz.

Değişim süresi kaç gün?

Tüketiciler, mesafeli alışverişlerde (örneğin internet, telefon) 14 gün, kapıda ödemeli alışverişlerde 14 gün, taksitli alışverişlerde ise 7 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve sözleşmesel ceza ödemeksizin cayma hakkına sahiptir.

Kullanılmış ürün iade edilir mi?

Ürünün orijinalliği, hijyeni ve tekrar satılabilirliği korunmalıdır. Bu nedenle ambalajı herhangi bir şekilde hasar görmüş, ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş veya benzeri durumlarda olan ürünler için iade yapamıyoruz.

Kaynak: ringofwar.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir